onsdag den 10. december 2008

Vinterlys

Jeg har været ude at lufte både knæ og TrilleNyx. Det var skønt vejr, og knæet havde det en tand bedre end ved sidste cykeltur, og denne gang blev jeg heller ikke nødt til at efterlade cyklen til senere hjembringelse.

Jeg havde en mission. Nu da optimismen lå og strålede over lokalmiljøet, ville jeg finde en lyslampe. Udsolgt.

I stedet skiftede jeg spor, og cyklede ned til min lokale boghandler, og forhørte mig om redskaber til kamp mod mørket. Bogen var ikke hjemme, men på fredag kan jeg komme til at stikke næsen nærmere ned mellem siderne. Måske gemmer den på noget brugbart.

I morgen vil jeg afsøge andre muligheder for en lyslampe, for jeg synes, det skal prøves.

Er der ellers nogen erfaringer derude? Eller andre tips og tricks? Noget som helst?

Ingen kommentarer: