onsdag den 14. januar 2009

Ikke bare lynhurtig

Jeg synes lige, at jeg har afsendt bestilling af garn herfra, og allerede nu sidder jeg med skødet fuld af lækkerier på spoler og i bundter. Farverne stemmer fint overens med det forventede, og garnet virker dejlig blødt. Jeg er ked af at billedet ikke er retfærdigt overfor farverne. De er nemlig i virkeligheden rigtig kønne.

Jeg ved endnu ikke, hvad der kommer ud af det nyindkøbte garn, men jeg er sikker på at det bliver noget godt, og jeg glæder mig til at få det på pindene. Jeg har dog lige et par vanter i lilla og turkis alpakauld, der først skal være færdige.

Det er første gang, jeg forsøger mig med garn herfra, men allerede nu, er jeg sikker på, at det ikke bliver den sidste.

Tusind tak til Strikkelaboratoriet, for en lynhurtig ekspedition.

1 kommentar:

Mette Lykke sagde ...

Venter spændt på at se hvad det bliver til af lækre sager.. Ja det er en god og hurtig betjening hos Svit :-))