lørdag den 21. februar 2009

Hånd og hals

Jeg er heldig med min ugeslutning. To tidlige dage i træk, og derefter weekend. I går nåede jeg at vaske op, skylle og udspænde færdige uldprojekter inden, der voksede op en tjørnehæk, der blev så stor, at jeg sov til klokken nitten.

Billedet af mig som sovende skønhed i sofaen, med en ligeså bevidstløs kat liggende på sin silkepude på gulvet ved siden af, stod skarpt i fremviseren. I to fulde timer.

Jeg trængte altså sådan!

De hvide tabletter er snart brugt op og med en weekend, der forlænger sig med mandagen, regner jeg med at få has på de sidste bivirkninger af den oplevelse.

Men nu er det så blevet lørdag, og jeg sidder lykkelig planløs, og læser løseligt i en morgenavis, jeg lige har hentet ind fra måtten.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke nogle dejlige ting du har fået fra hånden til hånden og halsen. God week-end fra Hanne P.

Sifka sagde ...

Tak i lige måde, Hanne:)

Anonym sagde ...

Sikke nogle smukke ting du har strikket!

Ha' en dejlig weekend inde på Amager bag tjørnehækken ;-)