onsdag den 4. februar 2009

Nogle flade

Alle har haft en sen dag, og er kommet sent hjem. I dag er der ingen holdspisning, men rent fællesskab. Bjørnen smører madder, jeg slapper af, som en lykkens pamfilius.

Så vidt jeg ved, ender jeg snart med at sidde med en tallerkenfuld rugbrød, smurt med hamburgerryg og italiensk salat. Makrel i tomat med noget grønt af en art og, hvis jeg er heldig, en ostemad.

Resten af aftenen vil blive brugt på at speedstrikke en pink luffe, som jeg gerne vil have færdig til på fredag. Jeg hænger også på endnu et spændende afsnit om Anne og Henry. Det lakker vist mod enden på det eventyr.

Lyden af peberkværnen i baggrunden, er en dejlig ting på en godt brugt dag.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dejlig afslutning på en brugt dag :-)

Madame sagde ...

Nogle flade kan være rigtig lækkert! Jeg håber, du havde en dejlig aften efter de flade :-)