søndag den 22. februar 2009

Skiftehold

Der er dobbelt op på strikningen. Jeg skifter mellem to gode stykker, og glæder mig til at se de færdige resultater.

Jeg har helt opgivet fornuft, og nyder bare at lade dagens tråd glide gennem fingrene. Jeg kunne have ordnet dit, og jeg kunne have ordnet dat, men pytter på det, og falder atter tilbage i de bløde puder igen. Jeg lader stå til, og tager en ekstra lur, så jeg er havørneagtig og klar til Oscar hele natten.

Den røde trøjes bagstykke har vokset sig næsten op til mønsterskifte. Ligeledes rykker den norske islænder hurtigt, og inden aftenen er slut, vil jeg være i gang med elgborten, også selvom jeg ind imellem vil fyre en omgang røde retriller af på trøjen.

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg er spændt på at se, hvor du fremtryller! Og hvis du har strikket til Oscar hele natten, er du vel kommet rigtig langt?

Marianne sagde ...

Skønne farver og jeg håber at tarmfloraen er ved at være genoprettet :-)