lørdag den 4. april 2009

Chokoladeliljer

Jeg kom til at hænge ud i sofaen lidt for længe i går, så det var posten, der vækkede mig med målrettede bank på døren. Troede jeg. Udenfor stod nemlig en to meter høj harefætter, som stumt afleverede en hvid prøvepose til mig.

Stumheden forstod jeg bedre, da jeg åbnede posen, og en liflig duft af chokolade slog mig i møde. Årsagen var to smeltede, flade chokoladeæg, så jeg forestiller mig, at haren har siddet på dem. Eller Postdanmark, måske?

Men resten stod heldigvis til at redde, og nu troner et par påskehøns og en enkelt bi højt over de chokoladeduftende påskeliljer. Pakken indeholdt også en lille håndfuld trææg, som skal hænges op på et senere tidpunkt.

Så alt endte heldigvis godt, og jeg takker ukendte Helle Q for en glad hilsen.



Ingen kommentarer: