onsdag den 22. april 2009

Over en skålfuld

Jeg kaster mig ud i en spritny onsdag og det med både morgenmad, vitaminer og bloglæsning.

I går sad jeg på min stol ved mit skrivebord, og filosoferede, mens jeg stoppede mig med en saltkiks. Bjørnen kom ind, og sagde, Luk øjnene, og åben munden! Og sekundet efter, sad jeg med et chokoladeæg med marcipan mellem tænderne. Og saltkiks. Og det hele.

Det er det eneste slik, jeg har spist i tre dage, og der må man da sige, at jeg var helt uden skyld, ikk'?

Tre dage er da ingenting. Nej. Og jo, for mig, der er totalafhængig, er det altså. Basta!

4 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Saltkiks og marcipan... Ja den må vist siges at være ny. Hi

cirkusprinsesse sagde ...

Ej jeg har lige skrevet et indlæg om jeg heller ikke har spist slik ol i tre dage. Det er faktisk sværere end man regner med!

Piskeriset sagde ...

Sig mig, er det kanel, der har sneget sig ned i morgenmaden? Den portion ligner meget det, jeg normalt spiser til morgenmad, men jeg havde da ikke lige overvejet at drysse kanel på. Det gør jeg nu! :-)

Fru Green sagde ...

Tillykke med at du nåede op på tre dage ... og uforskyldt fik slik. Kender selv til kampen med at fornægte de søde sager ... det er virke en kamp med viljen og en mave der kræver noget sødt.