I går landede jeg på filmen Live Free or Die Hard – eller også kendt som
Die Hard 4.0. Vist nok den fjerde ombæring i...
Her klinger latteren højlydt fra de hængekøjegyngende hættemåger!
Der ligger et hjerte af muffin. Klar til en lille blød, hvid dyne af flødeskum. Og så er jeg sofaselskab for en kat.
Og sidenhen. Er jeg også klar til en blød dyne. Godnat.
Skrevet af
Sifka
den
9.5.09
1 kommentar:
Oj, som det ser lækkert ud. Hyggeligt at se billeder af dig. Du ser sød ud! Det er så sejt, når nogen vover noget. Så du er osse sej!
Send en kommentar