søndag den 24. maj 2009

Lysplet

Den gik ikke. Den med lyset. Det må kunne gøres bedre. Og bedre er åbenbart at begynde roderiet, mens man vasker op.

Problemet var, at jeg fik ubehageligt lys i mine sofaøjne, og det går slet ikke. Sofa er til ro, og hyggelige sysler, og ikke øjenmigrænelignende tilstande i højre halvdel. Så symmetrien må brydes, og en ny orden findes i kaos af kasser, ledninger og bøger, der pludselig står i vejen.

Nåmen, nu må det stå der og rode lidt endnu, for jeg skal bade og spise, for om tre kvarter går det løs. Igen.

6 kommentarer:

FruE sagde ...

Gad godt at have plads til sådan en kæmpe reolvæg.

Anonym sagde ...

Den helt rigtige loesning skal nok komme! :-)

Lene sagde ...

Som du da roder og regerer :-) jeg er vild med dine smukke låger :-)

Annette sagde ...

Nej, migrænefremkaldende tilstande er ikke rare - men hvor ser der dog hyggeligt ud hos dig!!!

Ibs sagde ...

Wow, det er lige sådan et rum man har det dejligt i. Jeg er svært misundelig :)

Hanne sagde ...

Ledninger er noget F..... har skabt.
Håber du kommer til at se lyset fra den helt rigtige vinkel:)