torsdag den 18. juni 2009

Tomatstatus

En tidligt fri i dag, der meget passende sluttede samtidig med det tidspunkt, jeg havde fri på. Et langt stræk fra ankomst til afgang uden pauser, men arbejdsdagen var rigtig, rigtig dejlig. Og givende, og lærerigt og ja, rigtig dejlig.

Bjørnen har slæbt nogle skodkarakterer hjem i de skriftlige fag, men da vi nu har valgt at se forenklet på sagerne, handler det kun om bestået, eller ej. Og han består, på trods af dagens skod, og eventuelt kommede skod. Lige nu arbejder han med spansk, som er det næstsidste fag, men som sagt, han er en vinder uanset resultatet.

Mine fødder har været i kærlig hænder i dag, så nu kan jeg svæve nogle dage, eller måske endda en lille uges tid, inden øgletilstanden igen sætter sine spor.

Bum-bum-bum, det var vist det, og se, der er flere tomater på vej!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Kan godt forstå du blev glad :-) Det var da en skøn lille gave at få.
Studentereksamen.. Selvfølgelig er karaktere vigtige..Men bestået er ofte fint. ( Har jo to studenter)
Misundelig på dine tomater...Min tomatplante har haft blomst længe ! Læææænge... Og der sker intet! Og dræbersneglene har ædt min squash plante...