torsdag den 23. juli 2009

Rent gris

Efter, at jeg i dag, har øjnet loftet, trænger jeg til ekstra styrke, og måske også lidt trøst. Koldskål med crunch og økologisk pålægschoko. Rent gris, men det dulmer så dejligt.

Vor-herre-bevar-mig-da-lige-vel!

Sikke dog en hulkehistorie jeg lige fik strikket sammen der. Det her handler ikke en fis om lofter, trøst, eller styrke. Men, om at kartonen var ved at ramme sidste anvendelsesdato, og derfor bare skulle ud af verden. I dag.

At jeg så fik dresset koldskålen op som noget rent gris, det er så til gengæld rigtig nok.

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Ajjjj - helt ærligt, Sifka... det er da noget være 'griseri'... Det må vi altså prøve her.

Knus fra engen ;-)

Pernille på 1. sagde ...

Ja sikke da noget gris. Sifka, det kunne jeg godt have tænkt mig at spise - det lyder rigtig godt, det skal prøves :)

Knus