onsdag den 22. juli 2009

Tæt besat

Posten kom i flere omgange til morgen. Lige inden jeg skulle til at skynde mig ud af døren. Men det kom jeg altså ikke til, for min nysgerrighed er vel voksen.

En tyk hvid kuvert, var blevet varslet på forhånd. En glemt sort trøje i det lille gule feriehus. Bestemt ikke min, men måske alfemors? Da trøjen gled ud af posen, kunne jeg forbavset konstatere, at det bestemt var min, men fuldstændig glemt både her, og der.

Så prøvede jeg at skynde mig endnu mere ud af døren, men et andet postbud smed nu en tynd hvid kuvert ind, og nysgerrighed kan man ikke sidde overhørig, så jeg gav op, og åbnede op for et glad brev på kanten af hulen, for det var også til Bjørnen.

Og heldige os. Om en måned skal vi til barnedåb.

4 kommentarer:

Lene sagde ...

I er heldige :-) og det lyder som landingen hjemme i københavn er gået godt :-)

Sifka sagde ...

Ja, vi er rigtig heldige. Jeg glæder mig:)

Piskeriset sagde ...

Det er den slags post, som postbuddet skal komme med! Så kan rudekuverter og reklamer komme i anden række :-)

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Sikke dog en sød indbydelse...dejligt utraditionel og ikke overnuttet. Dejligt! Kan godt forstå, du glæder dig. :-)