søndag den 2. august 2009

Den hemmelige gæst

Det bliver et rigtig te-selskab i dag. Med hemmelig gæst og det hele. Jeg glæder mig meget til mit lille 'te for tre'-arrangement, skal løbe af staben.

Økologisk creme cheese er blevet blandet sammen med hakket mynte, der er hentet frisk fra bed nede i gården. Nu står den på køl, og venter på at jeg får tøflet mig klar til at komme videre.

Og nu vi er ved urter i gården. Under oprydningen på loftet fik jeg gravet mig frem til en meget stor krukke, som jeg tænker på at fylde med forskellige krydderurter, og stille nede i gården, så de får sol og luft. Jeg tænker i første omgang på salvia og rosmarin, men er det gået hen og blevet for sent på sæsonen?

Af alle dage, valgte jeg lige i dag til at sove rigtig længe. Jeg sov til ti minutter på den anden side af klokken ti, og det er længe for mig.

Jeg tror nu, at jeg når at komme på omgangshøjde alligevel.

3 kommentarer:

Andrea sagde ...

Den hemmelige gæst glæder sig også og klukker over dagens bekræftelsesord:
finglyto

Pernille på 1. sagde ...

Håber at dig og husejer får en rigtig dejlig dag.
Det er da en god ide at fylde den krukke med urter, det bruger man jo rigtig meget af .

Knus

Unknown sagde ...

Det kan da kun blive noget så hyggeligt !
Og nej, det er aldrig for sent til krydderurter :-)