lørdag den 15. august 2009

Før desserten

Det burde ikke være den store overraskelse, sagde Andrea til mig, men jeg anede ikke, hvad der var i den limegrønne pakke, som jeg åbnede før vi gik om bord i de Barndomsminder, der var dagens dessert.

Da jeg havde fået det limegrønne papir af, rystede jeg forsigtigt den bobleplastpakke, der så kom frem. Nu var jeg på sporet, men helt sikker blev jeg altså først, da det smukke ølglas fra Glas-Smedjen i Hundested Havn blev viklet fri af det inderste silkepapir.

For filan da, lige, hvad jeg ønskede mig den solskinsdag, jeg første gang beundrede dem, og lige, hvad jeg ønskede mig nu.

Tusind tak, Andrea, og glasset er på behørigvis blevet indviet i godt hvedeøl fra Gourmetbryggeriet. Den med masser af plaster og jod.

1 kommentar:

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er det bare smukt det glas Sifka, det kan jeg godt forstå at du blev forelsket i :)

Hvedeøllen må have smagt helt fantastisk i det !

Knus