søndag den 2. august 2009

Ny uge på vej

I løbet af sommeren har der, på jobbet, været lavvande i klientkassen, men det er vist ved at være slut nu. Næste uges liste over vigtigheder er lang, så det er dejligt, at der er fyldt godt op med glad energi efter dagens besøg.

Måske skulle jeg udvise snedig adfærd ved at gå tidligt i seng med det sidste nummer af Alt under armen, men den stikkelsbærgrønne skriger på opmærksomhed, og jeg har lige spist mig ud af kagehovedpinen, og er temmelig kæk. Ligenu.

Jeg kan jo overveje det lidt, mens jeg kigger på aftenens godnatbillede af en blomst fra Annes have. Flot, ikke?

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dejligt du glæder dig til denne nye uge og blomsten er smuk.

Mette Lykke sagde ...

Skønt selskab du har haft og sikke gaver.. Det er da svært andet end at være glad.