søndag den 6. september 2009

Stegte hemmeligheder

Forberedelser til Piskerisets besøg i morgen bliver ordnet i pauserne mellem udhæng foran skærmen, og nuslerier rundt omkring. Selvom jeg afslører, at jeg har stegt kyllingelår, tror jeg ikke at der er fare for at menuen i sin helhed, vil blive afsløret af den grund.

Piskeriset kommer med det søde indslag, så vi har begge hemmeligheder for hinanden, og når vores møde i morgen er overstået, har vi forhåbentlig fælles hemmeligheder, og masser af luskede planer.

Uh, hvor jeg glæder mig!

2 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt at sådan mødes, vi får jo nok lidt mere at vide om den menu efter i morgen :)

Knus

Piskeriset sagde ...

... nu bliver jeg jo vildt nysgerrig! Resten af aftenen vil jeg pønse på, hvad du mon har gang i til i morgen ;-)