torsdag den 28. juni 2007

1 uge gammelt.

Hehe!

11 kommentarer:

lifeondyssen sagde ...

Tillykke ... det er total lækkert !!

Anonym sagde ...

tillykke.... glæder mig til at se hvad det kan!

Lene sagde ...

tillykke :-)

Andrea sagde ...

Sikke en ferie du får.

Anonym sagde ...

Har du et sådan mester stykke!!!
Wauw, tillykke!!!

Tina sagde ...

Tillykke!! Der er nu ikke noget som et godt nyt kamera! ;) Je ghar selv en Canon Eos 350D... den er jeg også usigeligt glad for! :)

Glæder mig til at se dine nye billeder!

Anonym sagde ...

Blærerrøv. Misundelse er en grim ting, men ..... God weekend baby

Sifka sagde ...

Tak, tak og jeg kan kun gentage:hehe!

Det er så godt, at jeg sælger de andre:)

Marianne sagde ...

Lækkert kamea, tillykke du fik det :-D

Sifka sagde ...

Mrianne: Tak skal du ha'. God weekend:)

Anonym sagde ...

Tillykke!