torsdag den 28. juni 2007

Laaaaang dag.

Jeg mødte idag ind på Instituttet før tid og var der efter tid. Jeg har haft 7 forældresamtaler. Jeg har haft en almindelig arbejdsdag ind imellem.

Inden jeg tog afsted i morges dansede jeg til Beatles i et anfald af genfunden glæde. Hvor kommer al den optimisme fra? Rester fra denne morgens glæde sidder stadig i mig.

Nu har jeg spist sushi og polpette på det gode brød, garneret med rabarberkompot. En sjov kombination, men det er mad og det er nemt, og det er Bjørnens værk. Der var også øl i køleren og selvom det kun er torsdag har jeg taget et glas. Senere skal jeg nyde jordbær med citron og sukkerknas.

4 kommentarer:

Anne sagde ...

Hvor er han da sød og betænksom, ham bjørne-ungen, tænk hvis du var kommet hjem til en lejlighed uden slik!

Ha' en hyggelig aften, Sifka, og varm dig ved tanken om ferien, der er så tæt på.
Kh Anne

Andrea sagde ...

Ham Bjørnen må du have trænet i mange år for at få så udsøgt en service!

Lene sagde ...

Uhm han er godt opdraget :-)
Ha en god aften, hvis ikke du allerede er faldet i søvn ovenpå sådan en hård dag.

Anonym sagde ...

Beatles kommer af din morgenmad;

Straberry fields forever......
Dejlig knægt du har - ham skal du være glad for. Husk så sidste arbejdsdag imorgen.