torsdag den 14. juni 2007

Gammeldags gnavpot, eller bare gnaven?

Pludselig blev jeg grebet af dyb irritation. Jeg blev gnaven. Ikke alene fordi, jeg var sulten, men fordi eksemplerne hobede sig op.

Skraldspand med top, opvask, kattegrus på badeværelsesgulvet, uskiftet kattevand i skål, kattetotter overalt, punkteret cykel urørt på 2. måned, af sammen årsag er Sommerbukken lånt igen, igen, igen uden aftale og værelset, fred være med det, det er nemlig hans eget, som han dermed selv må rode med, men resten!

Spids stemme i mobilsamtale og igen senere, da han indfinder sig på adressen. Bla, bla, bla, jeg synes, bla, bla, for meget, bla, bla fællesskab, osv. Kattegrus- og totter frosvinder i støvsugeren, affald bli'r båret ned, Sommerbukken kommer i stalden og jeg bli'r strøget med hårene.

Nu kan jeg endelig komme i gang med mine plastikposer. Åh nej, var det i virkeligheden en overspringshandling, alt det der brokkeri? Eller mener jeg, at der skal to til tango, også når det gælder om, at holde hjulene kørende i et familiefællesskab? Tjah?

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Underligt jeg har også været gnaven idag...... - eller rettere kort for hovedet - måske er det vejret - det omskiftelige :o)- men ret skal være ret - man hjælpes ad!!!Down under!!

Sifka sagde ...

Du har nok ret, det er 'tordentryk'
Tak for support :)

lifeondyssen sagde ...

Kender de der dage hvor den bare kører i bla bla bla og hvor man overhovedet ikke kan stoppe igen .. keeedelig ting at kunne ;o)

Regitze sagde ...

jøsses hvor jeg genkalder mig stemningen. da Louis og jeg flyttede sammen 'i voksenbofællesskab' i Brønshøj, da han var 19 efter at han havde været flyttet for selv i et par år. lige nøjagtigt sådan kan det være. sommetider (og var sqi også, da han var yngre. men det er fortrængt som 'da var han yngre'). godt de også har så mange gooode sider, de knajte:)

HANNE sagde ...

Hva søren, har du lige været hjemme hos mig????
Skal vi lave en lille bytteordning:
2 stk hippiebørn med ring i næsen og sorte negle, mageligt anlagt, ingen pligter, gode til at diskutere og i alderen 13 og 14 år, byttes 1 uge i sommerferien....( gerne i nærheden af Christiania)!!!
Er villig til at bytte med dreng!!!




PS. Må man egentlig bytte teenagere, hvis man er pædagog????