mandag den 11. juni 2007

Varmeudslået.

I går havde jeg svært ved at sove fordi luften nærmest stod stille. Nu bilder jeg mig ind at det bli'r sådan igen i nat.

Derfor dapper jeg rundt og lader som om at jeg slet ikke skal noget i morgen og derfor kan la' være med at sove, hvis det nu er det jeg har lyst til.

Strikketøjet er for varmt, så jeg har kastet mig over kameraet, har vasketøj kørende, en opvask på balje og jeg tror også, at jeg kommer til at slå en dej op.

Skørt ja, men jeg er uskyldig. Min psyke er styret af heden. Jeg har bidt i græsset i dag og vrælet over økonomi, helbred, almen tilstand, manglende tid, og-så-videre!

Men videre det er lige præcis det, der sker. Jeg kommer videre og kommer op igen, igen, igen. Og indtil da, dapper jeg videre, med mit vasketøj, kamera og-så-videre.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er ok at rense ud en gang imellem, især når det er varmt!
Imorgen er alting bedre...

lifeondyssen sagde ...

Sifka .. næste gang du for det for varmt ud under den kolde hane med fødder og hænder .. lover dig det hjælper ;o)
Jeg håber din dag er bedre i morgen ;o)

Anne sagde ...

Det er varmt, Sifka, og helt sikkert rigtigt varmt i Kbh., her på landet lufter det alligevel lidt.

Mon ikke det hele ser lidt bedre ud, når vi har fået en skylle på onsdag?!

KH Anne

Anonym sagde ...

Kære Siska
Fedt, at du tør stå ved den side af dig selv. Nogle bloge er altså for pusse-nussede. Sådan lever vi mennesker sgu da ikke....
Hus på, at hvis lykken aldrig tog en ende, ville der ikke være nogen lykke.
Jeg syntes at det er godt billed du har ledsaget teksten; for enden af tunlen er der lys.....
Capre diem