torsdag den 21. juni 2007

Tankeboks.

Jeg er træt. Jeg er kommet sent hjem, men heldigvis var der lavet dejlig mad, så jeg kunne bare la' mig falde ligeså snart, jeg trådte ind af døren.

Jeg havde lagt vejen hjem omkring fotohandleren, fordi en samtale efter arbejdstid var blevet aflyst på grund af sygdom i Virksomheden.

Fotohandleren er en dygtig og ærlig sælger. Han gennemgik lige alle finesserne ved mit nuværende kamera og gav sig god tid. Herefter kunne jeg være spadseret ud af hans butik uden, at han have løftet et misbilligende øjenbryn. Det gjorde jeg så bare ikke, for jeg var jo blevet interesseret i kameraet fra i går.

Så vi tog også den tur og spændende var det. Jeg må indrømme at det fylder meget i bevidstheden, det der kamera.

Jeg har brugt aftentid på at nærlæse på nettet og jeg har også checket priser. Der er penge at spare, men det udelukker den direkte kontakt til en meget dygtig mand det kan gi' råd og vejledning på en let forståelig måde. Det er nok værd at tage med i overvejelserne.

Resten af aftenen skal jeg bruge på sofaen i selskab med engelske krimier på DR2. Jeg trænger til at tænke tanker og bare lade stå til. Jeg falder nok i søvn, men det gør ikke noget. Jeg tror på, at tingene bli'r gennemtænkt alligevel.

Jeg skal ikke dagdrømme, jeg skal ikke nødvendigvis natdrømme, jeg skal bare være. Godnat til jer når det bli'r tid.

9 kommentarer:

lifeondyssen sagde ...

Lyder spændende med kameraet.. kan godt forstå du er i tænkeboks !!
Har det dejligt foran glimmerkassen og sov selv godt når du kommer dertil :o)

Natmaleren sagde ...

Jeg kan da sagtens følge dig hvad et nyt kamera angår:-)
Ha en god aften og sov godt når du når dertil.

Lene sagde ...

Mon du er faldet i søvn, i så fald ha en god nat.

HANNE sagde ...

Hej Sifka.
Du skal da forkæle dig selv med et fedt kamera :-)
Du har fået en kædemail fra min blog.....haha....god fornøjelse :-)

Anonym sagde ...

Er tiden ikke moden til nu at indvie os andre i hvilket kamera det er du har erhvervet dig inden weekenden ? Ja du vel for pokker ikke tænkt dig at skulle tage billeder at skt.hansbålet med det gamle kamera eller har DU ?
Lad nu fornuften sejre og køb det kamera på nettet. Har du ikke allered enu fået rigeligt med vejledning fra din lokale fotomand til at du kan læse dig til restne enten i brugsanvisnngen, på netet eller blot ved a tkomme igang med at prøve alle dets finesser og funktioner af.

Anonym sagde ...

Har du bestemt deg nå, for hvilket kamera? Kjøp det i fotobutikken, der du fikk så god hjelp. Da har du nesten garanti for god service, hvis det skulle oppstå noe. Jeg betaler mer for en vare, hvis servisen er god!

Dessuten løper alltid tennene mine i vann, hver gang jeg er innom her hos deg. Hvorfor det, tro?

Anonym sagde ...

Hvis forskellen ikke er flere tusind kroner så ville jeg også købe hos fagmanden. Bliver der noget med kameraet så får du sikkert en god hjælp og hvis du skal have yderligere finesser. Drøm godt

Anonym sagde ...

Jeg kan ikke sige gonat til dig, men god morgen. I er bare så mange bloggere der er så god til det med foto. Ligesom dig. Held og lykke med dit kamera.

Marianne sagde ...

Jeg håber du bliver enig med dig selv, om at købe kameraet. Jeg kan godt forstå det med en god service, går du måske køber det der.
Men jeg tænker på de gode billeder du allerede tager. Tænk om du så får et bedre kamera. Det kommer jo også så til gode, med fine billede på din side her :-)
Sov rigtig godt, måske sover du allerede :-)