tirsdag den 5. juni 2007

Grand treat.


'Venus' fik mig til at græde og jeg ved ikke helt hvorfor. Jeg tror ikke jeg har grædt på bio siden Romeo & Julie, og det var ikke til udgaven med Leonardo DiCaprio. Den var da gribende nok, men altså ikke tårevækkende på sammen måde som Zefferellis.

Efter filmen gik vi tværs over gaden, hvor der lå en lille hyggelig vinbar med små solbeskinnede borde langs husmuren.

Vi startede med hvidvin fra Frankrig og bevægede os stille og roligt over Tyskland, derefter Italien, hvorefter vi endte i New Zeeland. Til vinen fik vi små skåle med meget velsmagende oliven. Det var til stor nydelse og meget, meget hyggeligt. Hjerter blev lettet og tanker luftet.

I morgen skal vi på den igen, og vi glæder os.

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Det lyder til at have været en dejlig dag, og der er mere i vente, Tryllefløjten har jeg vist kun set i fjernsynet.

lifeondyssen sagde ...

Sikke en vidunderlig dag du har haft og endnu en i morgen .. god fornøjelse ;o)

Andrea sagde ...

Anmeldelsen af Venus, som jeg hørte på P1, tydede da ikke på, at det var en kleenex film, men nogle gange er det de mest overraskende ting, der kan overmande tårekanalerne.

Lyder som en dejlig dag - og en fin vinbar-visit.

Hyg jer til Tryllefløjten og snup jer en Mozart-syp efterfølgende.

Anonym sagde ...

Gad virkeligt godt med ind og se Mozart. Og så på vinbar bagefer. Det lyder som om I nyder livet. Hvis jeg nu lover at opfører mig pænt.....