søndag den 8. juli 2007

Hippiekluden.

Hanne havde opdateret hippielisten, og jeg opdagede, at jeg var langt mere bagud end, jeg troede. Det måtte jeg gøre noget ved, og jeg fik kopieret og downloaded alle mulige mønstre.

Det hele gik fint i tråd med, at jeg fulgte langtidskoncerten på DR2, så ind imellem andre sysler blev der strikket på hippiekluden, mens jeg også blev opdateret på musikken.

Det var min hensigt at følge med til afslutningen, men pludselig fik jeg nok og måtte slippe, hvad jeg havde i hænder og hoved, samt få hvilet ørerne. Jeg måtte kanske enkelt gå i seng.

Jeg fik således ikke set det gendannede Police i aktion. Måske gik jeg ikke glip af noget, hvem ved?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, jeg blev også mæt af musik og gik glip af Police...Din hippieklud har nogle lækre skrappe farver- bomuld?

Sifka sagde ...

Losarinas mor: Jeg strikker i 'fra for længe siden' uld. Hjerte Plus hedder det.