søndag den 8. juli 2007

Sneglemel.

I går var jeg forbi 'Pure Green', som er min lokale helsekost. Her fik jeg købt Ølandshvede og Durum.

Bagefter, i det lokale supermarked, opdagede jeg at de havde udvidet sortimentet med en stenkværnsmalet økohvedemel. Den røg i kurven og med hjem.

Nu har jeg tømt bøtten og laver en gang snegle på resterne og har fyldt op med den stenkværnede, både i dej og i bøtte.

Fyldet er smør, muscovado, kanel og anis. Det dufter skønt og nu står sneglene til efterhæv på køkkenbordet.

I pausen prøver jeg at genvinde min tidligere Mahjongform.

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Dine lågløse burgere ser lækre ud, dem må vi prøve en dag. Sneglene lyder himmelske.
Fortsat god ferie

Regitze sagde ...

wøøøøøøh. jeg vil ikke sige, hvilke associationer jeg fik til sneglemel:)
god søndag i sneglefart.