søndag den 8. juli 2007

En ommer?

De fik lige en tand for meget, for jeg lod mig lokke til ovnsjov og det gik lidt hårdere for sig end jeg lige var forberedt på.

Efter bagning og afkølning, stod vi så der i køkkenet og skulle fælde dom. Det viste sig heldigvis, at sneglene smagte smadder godt med lidt smør på, så jeg slap for at kassere dem.

Er der nu nogen der tror, at jeg glemte dem pga. Mahjong, kan jeg oplyse, at jeg altid har sat køkkenuret til vækning, når jeg har noget kørende. På ære!

4 kommentarer:

Andrea sagde ...

Jeg er sikker på, at de er lækre trods lidt rigelig farve.

Min ovn snyder mig sgu også tit ;)

Sifka sagde ...

Der er tre ud tolv tilbage, så helt umulige var de altså ikke:)

lifeondyssen sagde ...

Kiggede selv i dag på en opskrift med kanelsnegle .. måtte give op ingen gær .. men i morgen .. !!

Skidt pyt med de har fået lidt for meget sol .. gode har devist været alligevel :o)

Marianne sagde ...

Jeg syntes de har en fin fave. Det er godt nok lang tid siden jeg sidst har fået snegle men også spillet mahjong. Det skal jeg vist snart skaffe mig :-)