søndag den 8. juli 2007

Rapport fra en spade.

Jeg er en spade til at læse opskrifter, men jeg er også stædig. Det er nu lykkedes mig at lave 4 ud af foreløbigt 6 mønstre, hvilket jeg synes er meget godt gået.

Da jeg kan se, at vi snart har været listen igennem, går jeg snart i mønsterjunglen for at finde et bidrag til næste runde.

Jeg synes det er hyggeligt at strikke på den måde, og så får jeg endda et meget specielt tørklæde ud af det. Et som ingen andre har og alligevel!

Og nu, Mahjong!

4 kommentarer:

lifeondyssen sagde ...

Skønne farver .. !!
Hader at læse opskrifter .. jeg skal bare igang :o)

Natmaleren sagde ...

Det bliver da til et noget spændende tørklæde, glæder mig til at se det færdige resultat.

HANNE sagde ...

Det ser godt ud og du kan bare dykke i bunken, for dit sidste mønster var bare lækkert....og lækkert er vi glade for....

Tina sagde ...

I får altså nogen interessante klude ud af det ;)

Hvor spiller du Mahjong??? Jeg elsker det spil!! :)