tirsdag den 31. juli 2007

Lønningsdag.

En gang i mellem blir jeg nødt til at konstatere om, jeg stadig er en fattig and. Det skete her til aften. Jeg måtte ha' vished og ja, jeg er stadig en fattig and. Der er ikke meget guld på kistebunden i øjeblikket.

Energiniveauet er desværre også lavt her til aften og jeg orker ikke at få de historier fra hånden, som ligger klar på hjernekistebunden, men de skal nok komme blive sluppet løs så småning om, selvom en efterårsstemning har sneget sig ind alt for tidligt.

I morgen starter min yndlingsmåned og jeg håber at det betyder bedre vejr. Jeg har et par gode oplevelser i sigte, og de vil tage sig bedst ud i sommerdress.

På trods af den lidt sløve stemning håber jeg på at I stadig vil kigge forbi for pludselig er jeg oppe i omdrejninger igen...

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er da dælme også et efterårsvejr. Jeg har hele tiden sagt, at fra lørdag den 4 august så bliver det godt vejr - og det gør det sgu så.... Find du hotpantséne frem - weekenden tegner stort.

Sifka sagde ...

Marianne: Det kan sgu da ikke blive ved, vel?? Jeg vælger at stole på dig, jeg skal nemlig noget stort i weekenden:)

Anonym sagde ...

Vi glæder os til athøre om dine oplevelser fra hjernekisten, når du har overskud, Sifka. Hav nu en god, stor oplevelse i weekenden.

lifeondyssen sagde ...

Så vi så ikke heller kalde det mødetillæg .. og i det mindste har du en kistebund ;o)
Vejret håber jeg stadig på bliver bedre også selvom min ferie lakker mod ende !!

Anonym sagde ...

Når du har tid og overskud - så kig forbi min blog.
Jeg har norminerede dig til
"Rocking Girl Blogger" - en stafet Jeg har modtaget fra Norge og som jeg skal give videre til en særlig "blogger".
Mange tanker
Marianne

Anonym sagde ...

Et stort sommerKNUS til dig fra USA

Marianne sagde ...

Jeg kan godt fostå energien ikke lige er der med sådan et sommer vej, men det kommer snart -håber jeg.

Lene sagde ...

Jeg kigger her ofte, så bare rolig, jeg er her, når du har tid igen :-)