mandag den 27. august 2007

Cupfreak.

Jeg har en svaghed for krus og kopper. Bjørnens søster har luret mig og mener, at jeg kan finde et krus eller en kop til enhver lejlighed, eller var det omvendt? Eller?

Jeg prøver virkelig at undgå nærkontakt med den slags service, men i øjeblikket er det lidt svært, fordi jeg leder efter nogle glas, der vil tilfredsstille både mit og Bjørnens behov for voldsom væskeindtagelse i store mængder, så vi er ude i noget med store størrelser.

I mens jeg leder efter de helt rigtige glas, falder mine øjne ofte, helt tilfældigt naturligvis, på krus og kopper undervejs, og ja, så var det at jeg....

Derimod var der sort skærm med hensyn til aftensmaden, men sådan en stribet aubergine kan jeg da altid bruge til et eller andet. Der var også en flok squash, der var vinde og skæve. En bakke knaldrøde peberfrugter. Dansk majskyllingefilet. Lilla strikkegarn.....!?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

fnis fnis... Den lyserøde kop på billedet er vild flot! Den kan jeg godt forstå du er faldet for!

Anonym sagde ...

Jeg mindes pludselig igen min farmor. Hendes tekopper, kinetisk mønster, rødt agtigt. Meget tyndt i tykkelsen. En tekande i samme stel, med banbus håndtag. Åh nu vælter minderne frem.

Andrea sagde ...

Håber du har en fin vitrine at udstille de smukke kopper og krus, som tilfældigt knytter sig til dig ;)

Kagekonen sagde ...

uh... den kop er fin. Den ville jeg også være nød til at købe, hvis den stod på min vej... og med hensyn til aftensmaden,så fandt du vel på noget som både indeholdt auberginer, squash og kylling eller hva?