søndag den 26. august 2007

En lille bid brød.

En hjemmbagt burgerbolle skåret i skiver, et stykke bresaola og en lille skive knaseagurk, bagefter flere skiver brød med ost.

Måltidet er enkelt og nemt. Bjørnen er på fiske-disk, så måske vanker der lidt sushi senere. Derfor mit mådehold.

Jeg har prøvesmagt blåbærsnapsen og hindbærlikøren. De smager dejligt og de bær, som sprutten har trukket på smager så godt, at jeg ikke nænner at kassere dem. Derfor har jeg lavet et eksperiment med at koge syltetøj af dem. Resultatet tegner lovende.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ihvertfald flotte farver!

Unknown sagde ...

jaaa det blir da spændende mæ det syltetøj!

jeg knaldede en stavblender ned i min solbærlikør.. wroom wroom - jæs - så det varer heller ikke længe førend det skal pøses på flasche ;)