tirsdag den 14. august 2007

Farven lilla.

Jeg har været en tur over broen for at besøge denne lille rare biks og fandt garn til en vest fra DROPS. Jeg købte også en opskrift til en cape, som skal strikkes i moskusokseuldgarn, men prisen er lidt pebret, så den er kun til at kigge på forløbig.

Da jeg kom tilbage, havde blomsterhandleren fået pakket sine blomster ud, så nu kunne jeg vælge og vrage. Det blev til cremefarvede roser og lilla nellikker.

Der er bestilt bord til middag, ved vandet, senere i dag og det glæder jeg mig meget til. Nu må jeg igang med at rydde lidt op inden, jeg kaster mig i stadstøjet, sølvsandalerne og makeuppen.

2 kommentarer:

Andrea sagde ...

Fantastik smukke lilla farver i garn og blomster.

Håber du en dag bliver rig nok til moskusokseuldgarn og at bordet ved vandet blev fyldt med lækkerier så dagen blev perfekt.

Anonym sagde ...

Tænk Sifka.... Jeg kender ikke den garnbutik og bor så tæt på - måske jeg på din foranledning skulle frekventerer den?