tirsdag den 14. august 2007

Tattookopper.

Såvidt jeg har forstået har Robbie Williams' tatoveringer været hovedinspirationen til disse kopper. Jeg er normalt ikke specielt vild med 'tusser' og Robbie Williams, ja, han synger da rigtig pænt, men det er ikke hans musik, der fylder mest i min samling.

Men kopperne synes jeg er fede, så dem har jeg givet mig selv i fødselsdagsgave uden at tøve. Dem bli'r jeg rigtig glad for.

Kogebogen har jeg luret på længe og igen, når det nu engang er min dag i dag, så kom den også med hjem.

8 kommentarer:

Karina sagde ...

Jamen til lykke med dagen. Vejret her har været skønt og det kan jo kun betyde én ting, ik'?
Håber du har haft en god dag.
Hilsner fra
Karina

HANNE sagde ...

Dagen går på hæld og du kan lægge dig smilende på puden efter en dejlig dag. Det er da en god ting.
Jeg glæder mig til du kommer til Jylland snart (rygterne går stærkt på den jyske hede)....

Marianne sagde ...

Fine kopper og igen tillykke med dagen :-)

Regitze sagde ...

årh! jeg nåede det ikke - men tillykke med i går, Sifka!

Anonym sagde ...

Jeg glæder mig til at læse om spændende italienske retter her på din blog.

Nina sagde ...

Super flotte kopper. Der er bare dejligt at forkæle sig selv, ikk´? Og på sin fødselsdag må man specielt gerne. Håber du havde en rigtig god og dejlig dag!

Anonym sagde ...

Vidste det ikke, men så havde vi samme dag!! Tillykke forsinket!

Anonym sagde ...

Jammen tillykke da - og nu med årstal frem for tal på årene ;-)