mandag den 13. august 2007

Fint nok...

Jeg har det meste af året bildt mig ind, at vi skrev 2008, og så viser det sig, at vi kun befinder os i 2007. Det vil sige, at jeg i morgen bliver et helt år yngre, end jeg lige havde regnet med. Det er fint nok med mig.

I dag har jeg holdt første feriedag, og musene i venstre knæ har heldigvis besluttet sig til også, at holde ferie. Det er også fint nok med mig.

Her til aften, efter at vasketøjet var hængt op, synes jeg ikke rigtig at stemningen var til køkkenudfoldelse, så pizzakortet kom på bordet. Jeg ringede og Bjørnen hentede. Og ja, det var fint nok med mig.

Nu kalder sofaen og strikketøjet og det er fint nok med mig...

14 kommentarer:

Nina sagde ...

Sikke mus, du holder dig, at de beslutter at holde ferie sammen med dig. Jeg forstår så udmærket det der med pizza - det er da bare lækkert nogen gange. Og tillykke med dagen i morgen - bare jeg kunne bilde mig det samme ind!

Anne sagde ...

Jeg er glad for, at alt er fint :-)
Sådan skal det være, når man holder ferie, med eller uden mus!

Marianne sagde ...

Rigtig god ferie :-)

HANNE sagde ...

Fødselsdag, nå nå, så bliver der sol over Danmark...helt bestemt :)
Jeg håber du vågner op til fuglefløjt, duft af kaffe og morgenbord og søde hilsener fra vennerne, kattespinderi og kæmpekrammer af Bjørnen.....så må livet da være i orden.

Andrea sagde ...

Tænk at få et helt år forærende - hvordan kan sådan en fejl dog opstå ;)

Godt du har fortalt om fødseldag, så jeg kan tage mine forhåndsregler, når nu det bliver årets bedste sommerdag i morgen.

Marianne sagde ...

- Og rigtig god fødselsdag :-P

Anonym sagde ...

Det er da sejt at du bliver et år yngre end du troede?
Pizza fra den lokale er også helt ok - og så er der jo tid til det kreative.... Gad vide hvorledes vejret ser ud i morgen?

Anne sagde ...

Godmorgen søde Sifka.
Hjertelig tillykke med fødselsdagen, jeg håber at dit nye år vil blive lyst og lykkeligt, fyldt med glade stunder og masser af herlige oplevelser.
Ha' en dejlig dag i dag, forhåbentlig med masser af forkælelse og hygge.
KH Anne

Anonym sagde ...

hip hurra det er din fødselsdag dem skal du ha mange flere af.......
Stort tillykke

Anonym sagde ...

TILLYKKE!!!!

HANNE sagde ...

I dag er det Sifkas fødselsdag, hurra hurra hurra........TILLYKKE med dagen. Dagen bliver, som vi har bestilt, det kan jeg se ud af vinduet....
Glæder mig til at høre om dagen og håber du bliver forkælet :)
Knus fra Hanne

Anonym sagde ...

TILLYKKE unge dame. Fødselsdag på en feriedag. Håber du bliver forkælet. Håber du får et par nye briller eller et nyt ur :-)
Hvad ønsker du dig.

Bjørnen ? Er du så bjørnepasser ?

Anonym sagde ...

Ja, stort tillykke Sifka!
Dejligt at læse, at din mus i knæet er gået i sig selv. Solen skinner her på Amager, så du har været artig det sidste år, som man altid sagde i min barndom.

Lene sagde ...

Tillykke med fødselsdagen Sifka, håber at det gode vejr vil dække hele Danmark, og at du må få en dejlig dag.