fredag den 5. oktober 2007

Aftenskole.

Jeg går nu på aftenskole. Vi er fire på holdet, to ambitiøse herrer og to fnisende tøser. Nok ter vi os, som var det fjerde klasse, men vi er opmærksomme og suger til os. Det er godt at lære nyt, især når det er nyttigt.

Ud over det nyttige bliver jeg i godt humør af at være i selskab med hende her. Der er liv, glæde og overskud i rigelige mængder. Vi har mødt hinanden to gange før, men det føles vitterlig, somom vi har kendt hinanden i årevis. Det er dejligt.

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det lyder fantastisk hyggeligt. Nu kommer der snart weekend, selvom det er min arbejdsweekend,håber jeg den bliver god :-)

Unknown sagde ...

:D

jahh gid det var mig..

bar mæ fransk istedet . hehe

tanker om go start på weekend sendes derud af . .

:D

capac sagde ...

Ja, man skulle begynde med at gå i skole som voksen! ;-)

Anonym sagde ...

Man når vist langt på et sådanne krusus.
Hvad er et ftf-program? Skal man installer EasyPHP? Hvordan henter man plugins?.....Skal man tilknyttes en søgerobot?... Ja jeg forventer ikke at du kan svare idag, men en dag.....