fredag den 5. oktober 2007

Hurra for Heiberg.

I det lokale supermarked har man langt om længe taget sig sammen og oprettet en reol med kvalitetschokolade. Nu kan vi få det endelige opgør med Kæmpeskilpadder, marcipanbrød og Toms Guldbarrer i forskellige varianter.

Morten Heiberg er mand for lækker chokolade med interessant fyld. Dyrt, men med meget mere fylde, så der skal altså mindre mængder til at nå mæthedsgrænsen, og derved er det billigere i længden.

Det er i hvert fald den historie, jeg har bildt mig selv ind denne fredag eftermiddag. Hvorlænge der går inden, jeg bliver klogere, vil tiden vise.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja jeg har lige været nede og købe en kæmpe lade - bolle - sådan en du viste på bloggen den anden dag.... du lokker mig - gør du..... men kvalitet siger vi ikke nej til - heller ikke i små mængder...I aften skal jeg nyde.... Jeg er helt alene hjemme og jeg har købt en lade - bolle til alle i hustanden. Tror du de kan holde sig mere end et par timer?