onsdag den 19. december 2007

Fanget i forvirring.

Nej, nu må det være nok. Hvordan gik det lige til at en omgang sugning og lidt pjat-tjat med en fjerkost slet ikke blev til noget, og at hytten her nu ligner noget der er løgn? Nå ja, måske ikke overalt, men næsten. Jeg har stadig ikke fået befriet min seng for islandsk uld i meget store mængder.

Jeg kan ikke tænke længere og er forvirret og jeg vil tro at med mindre at moslegenet slår til, er jeg færdig for i dag. Det ene øjeblik ser jeg lyset og det næste er det slukket. Det ene øjeblik er jeg klar til at smide alt det ud, der stikker udenfor, for i det næste øjeblik at sætte alt på spil for, at redde en eller anden intetsigende tedåse. Jeg vil vædde ti stegte sild på, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan!

4 kommentarer:

Rimkogeren sagde ...

Hvis det er en trøst: Du er ikke alene.
Man burde forsyne alt det "formentlig ligegyldig" med en selvklæbende mærkat med dagsdato. Bruger man ting retter man datoen. Hvis der er gået f.eks. 3 år, så er det ud.

Gad vide, hvis alle fulgte dette råd, hvor mange ledige hyldemeter ville der så blive?

Gitte sagde ...

Flot billede, har du manipuleret - jeg har prøvet at regne ud hvad du har lavet, hvor er snoren ??
Og fantastisk hvad du når ,jeg mener skabe er noget værre noget at rydde op i.

Sifka sagde ...

Rimkoger, det er da ikke en helt tosset ide. Det kunne være at jeg skulle indføre det system:)

Gitte, jeg manipulerer skam ikke. Nogle gange falder det mig for at se tingene nedenfra, således også her;)

Gitte sagde ...

ÅÅååhh, tak - det kunne jeg slet ikke regne ud, sad længe og prøvede at regne den ud. Og så var det helt enkelt...som det altid er med den slags. Og det er et FEDT billede....