fredag den 21. december 2007

Lur før nat.

Bjørnen har spillefugle på julespil. De snakker, griner og ønsker glædelig jul. Jeg tuller forsigtigt rundt, og har drømme om at blive færdig og klar til en smuk juleaften.

Julekalenderen i dag gik nogenlunde efter planen, men jeg var vist lidt for munter i går, for tidligere på dagen stod først mit knæ af, og senere gik mine hænder i totalstrejke, og så er der ikke så meget andet at gøre end for eksempel, at se fjernsyn og vente på, at det går over igen. Og det gør det forhåbentlig i morgen.

Jeg fik mig derfor også en lur hertil aften, og er nu klar til at tilbringe noget af den længste nat i selskab med Led Zeppelin og en enkelt julegodte eller to.

Glædelig solhvervsnat.

4 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Og i lige måde, Sifka. Glædelig solhvervsnat :-)

Lene sagde ...

Tak i lige måde Sifka, du har virkelig fået udrettet noget i julekalenderen,. jeg tror også jeg vil ha sådan en næste år :-)

Marianne sagde ...

Jeg vil også kopier din kalender til næste blog år. Jeg har ikke noget det jeg ønskede. Vi har hele bundtet lagt os med influenza (rigtig ondt i halsen).... måske vi snart skulle ses om ikke andet kan vi gå ud i min have og fyrer nogle romerlys af, hvad siger du?

Sifka sagde ...

Romerlys, det lyder da som en god ide, men hvornår skulle det være??

Hold straks op med at være syge, det er jul om lidt og så nytter det ikke at have hæse, ømme halse. Nej pjat med mig, jeg ønsker jer selvfølgelig rigtig god bedring, og håber, at I blir klar til jul.