tirsdag den 22. januar 2008

Rygende.

Nogen gange kan man komme til at finde sig i noget, som man måske ikke skulle have fundet sig så meget i, men man kommer til at gøre det alligevel. Efter en tid kan ting forandre sig, og man kan også selv forandre sig. Pludselig spoler filmen tilbage, og man kommer til at se på de samme ting, som man tidligere fandt sig i, og opdager fra en ny vinkel, at man absolut ikke burde have fundet sig i det.

I morges skete det, og jeg blev, med tilbagevirkende kraft, så usandsynlig vred!

4 kommentarer:

Zette sagde ...

Jeg håber altså ikke, at du er kommet til at tænke på noget fra i lørdags - men det lyder alvorligere end som så.

Sifka sagde ...

Nej, nej, det har intet med lørdag eller nogen fra min familie eller bloggen at gøre!

Marianne sagde ...

Sifka, jeg håber altså humøret er bedre nu :-)

Lene sagde ...

Kunne du så få kanaliseret vreden ud, eller sidder den stadig i dig?

Jeg er så dårlig til at sætte ord på sådan en situation, jeg ved altid bagefter hvad jeg skal sige.