søndag den 2. marts 2008

Nu lukker jeg døren.

Jeg har været begunstiget med flere store oplevelser over de sidste dage. Jeg er lige kommet hjem fra Imperial, hvor Veninden og jeg nød fabelagtigt godt skuespil fra nærmest samlige medvirkende i "There Will Be Blood". En barsk fortælling baseret Upton Sinclairs bog "Oil".

Jeg var faktisk klar til at blæse hjemover på cyklen, efter at have sagt farvel til Veninden, men Lagkagehuset har en cafe på Vesterbrogade, og trangen blev for overvældende. Erindringen om kagerne fra La Glace, som blev serveret ved min nieces bryllup, har nemlig ikke helt sluppet taget i mig.

Det var maven, der handlede, og hele fire kager røg i kassen, men heldigvis har Bjørnen en spillefugl på besøg, og han kan sikkert godt spise en kage.

Af de mange oplevelser, jeg har haft, ville jeg ikke have undværet en eneste, men døren ind til de store oplevelser lukker jeg nu selv for en stund, for lige nu er jeg mættet, og ser med glæde frem til en tid med almindeligheder og hverdag.

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Sådan har jeg det også, ser frem til hverdagen med almindelige oplevelser :-)

De kager... uhm, det ser lækkert ud.

Anonym sagde ...

Vi har også planer om at se "There Will Be Blood". Det er jo helt fantastsik at læse om især Daniel Day-Lewis' præstation.

Natmaleren sagde ...

Wow sikke nogle kager, jeg ville lukke og låse døren hvis jeg havde dem:-)