fredag den 18. april 2008

Kousmichock.

Forleden faldt min vej forbi Amagercentret, hvor der for nylig er åbnet en ny lækkeribiks med kaffe, te og chokolade. Et helt hjørne var forbeholdt, min igennem mange år foretrukne te, Kusmi. MEN.

Prisen var 179,95 for den største dåse med 250 gram uanset tetype. Hvis det fremover vil være den gængse pris alle steder, må jeg melde pas. Det vil jeg ikke betale, og et årelangt teforhold stopper brat!

Viser det sig imidlertid, at det kun er i Sv. Michelsens nye lokkeributik, at Kusmien skal være så dyr, kommer jeg uvilkårlig til at spekulere på, hvor meget Sv. Michelsens chokolade så i virkeligheden er værd.

2 kommentarer:

Tina sagde ...

Kusmi ER desværre dyrt :( Her fåes det lidt billigere ..
http://maarbjergshop.dk/group.asp?group=22&sub=9

Anonym sagde ...

Enig, det er dælme god te...og let afhængighedsskabende...men der er grænser for hvad man vil betale for guld.
:-) Britt