mandag den 12. maj 2008

Pinsesolen danser.

Og det skulle den ikke i følge vejrudsigten forleden. Det skulle blive regnvejr. Rengøringsvejr. Men i stedet har solen holdt forårsbal siden tidligt i morges. Og tidligt oppe har jeg ikke været, fordi jeg havde andre forventninger.

Nu forestiller jeg mig, at det kunne gøre godt at sidde lidt i sofaen, mens jeg venter på at blive ramt af en omstrukturering. Ventetiden kan jeg eventuelt udnytte med lidt praktiske gøremål, som strik, læsning og morgenkaff'.

For mine fødder sidder nattegudinden, og venter på at jeg lige svupper låget af en dåse and i sovs, men vi har lavet en aftale om, at det kun er i weekenden, at lågene er løse. Men lur mig om hun ikke lige... Nå, så pyt!

1 kommentar:

Andrea sagde ...

And i sovs lyder da også lækkert og jeres aftale er vel weekend og helligedage?

God restpinse too!