torsdag den 15. maj 2008

Sorte Gryde - en hofret.

Opskriften fik jeg af min rigtig gode kollega, som havde fødselsdag forleden. Hun skulle hjem og lave Sorte Gryde til familien. De støvsuger gryden, hver gang!

Jeg måtte selvfølgelig også prøve, og lige et par minutter før serveringen hældte jeg, som foreskrevet, piskefløde i. Det smagte ganske enkelt vidunderligt. Jeg serverede på en bund af rucola og halverede nogle stykker af de knaldhamrende røde tomater, som sideelement.

Der er nok til i morgen. Heldigvis.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

En dag så skal du også smage min sorte gryde - bruger du gram masala i din - for det gør jeg

Sifka sagde ...

Det vil jeg glæde mig til:) Nej jeg bruger ikke garam masala, for det anede jeg ikke, at man også kunne. Jeg er jo først lige blevet bekendt med retten.