I går landede jeg på filmen Live Free or Die Hard – eller også kendt som
Die Hard 4.0. Vist nok den fjerde ombæring i...
lørdag den 14. juni 2008
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Her klinger latteren højlydt fra de hængekøjegyngende hættemåger!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar