mandag den 2. juni 2008

Solrød som tomat

Det blev en glad mandag. Intet mylder af sabelkatte og andre urtidsdyr. Og se, det var jo rigtig dejligt.Jeg er i gang med at afprøve nye mødetider, og det tager altså alligevel noget tid at vænne sig til. Men min mandag er perfekt!

Nuvel! I køkkenet er der gang i den. Kartoffelbåde er blevet vendt i olivenolie og orangepeber, derefter sat i ovnen. Lige før mørningspunktet bliver der smidt et par solrøde strimlede aber ned i fadet, og senere endnu, en håndfuld oliven i skiver. En økooxehakkebøf fuldender og afrunder.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

min mandag blev også perfekt...så er vi da to :-)
Hvor jeg dog nyder at læse om din mad og ikke mindst tilberedningen deraf :-) bare jeg ku´ men det lader jeg nu Eddie om :-)

Anonym sagde ...

Uhm... lyder som et skønt måltid med. Du skal vide, at når jeg lige mangler madinspiration - så kikker jeg forbi. Der er mange af dine skønne beskrivelser, der er endt på vores middagsbord. Så - lige tak for det. Ønsker dig en vidunderlig dag ;-)