mandag den 7. juli 2008

Accept

Da jeg præsenterede dagens menu for Bjørnen, lød han lidt lunken overfor den smørbare ged. Forleden drømte han nemlig, at han skulle smage gedeost med uld, og det var han ikke lige så vild med. For et øjeblik siden satte han tænderne i den varme mad og faldt i et 'Uhmm!' og så var den jo hjemme.

Fra uld i mund, til guld i mund, om man så må sige.

Jeg har haft min første arbejdsdag efter fire ugers sygemelding. Kan det mærkes? Ja, og om lidt er det sofa og afslap, der dominerer mit liv. God aften, og senere god nat!

6 kommentarer:

Marianne sagde ...

Rigtig god aften ovenpå en første arbejdsdag!

Jeg håber, det gik fint.
:-)

Sifka sagde ...

Marianne, det gjorde det!

Anonym sagde ...

godt:-)

Marianne sagde ...

Jeg håber at du klare det :-)

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

nej hvor et dejligt madindlæg...lige mad efter min smag.....jeg hugger simplethen dine idéer, tak....det minder mig om, bortset fra som du også nævner bruschetta, så minder det mig om en varm ret jeg fik under et besøg hos en sød dame udenfor Århus for efterhånden 3-4 år siden...det var geddeost i skiver, tomater og lidt krydderurter pakket i staniol og ind i mikrovnen og derefter lagt på ristet brød....det var også bare mums...sjovt at læse din inspiration fra Sjöwall og Walhlö (sikkert ikke stavet rigtigt)....

venlige tanker fra Anita

Kagekonen sagde ...

Varme gede-madder... Uhm, det lyder lækkert... Husk nu at passe på dig selv, - et brækket ben skal genoptrænes langsomt, det skal du også :-)