mandag den 21. juli 2008

Barfodsdansende på en knivsæg

Jeg ved det godt. Jeg kunne selv have lavet det, ligeså let som at klø mig i nakken. Men jeg har svært ved at klø mig i nakken i dag, så derfor købte jeg en pakke forret, klargjort lige til at smække på en pande.

Abrikoser svøbt i bacon, garanteret kaldt noget mindre flatterende på spansk. Eller nej, måske ikke, for det er muligvis kun gældende for de baconsvøbte dadler? Jeg kunne vælge mellem flere udgaver, men overskuddet rakte kun til abrikoserne.

Pasta har kogt sig al dente i en gryde, mens jeg har hakket oregano, basilikum og citronskal. Krydderurterne skal vispes sammen med citronsaft og olivenolie, hvori pastaen skal svøbes. Måske skærer jeg de der abrikoser i mindre bidder, og blander sammen med hele molevitten.

Orker jeg andet med den f****** ryg? Barfodsdansende på en knivsæg, skal jeg vælge til hvilken side, jeg vil lade mig falde. Jamrepotten er den ene mulighed. Den anden? Frankly my dear...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det hedder 'datiles con bacon'. Jeg ved ikke om det er mere eller mindre flatterede ;-)

Unaset navnet, saa smager det nu ret godt.