søndag den 13. juli 2008

Gitterværk.

Nogen gange, kommer der lyde op i min stue, nede fra gaden. Lyde fra motorcykler, der ræser, eller fræser forbi. Nogen gange, kommer der lyde op i min stue, nede fra gaden. Lyde fra motorcykler, der dytter, eller båtter.

Så tænker jeg uvilkårligt, at det måske er Vampyrpingvinen, Kartoffelwoman, eller Kagekonen, der tronende på bagperronen, stikker fingeren i siden på gemalen og skriger: Dyt, for Sifkan!

Blogtræf fletter netværk, og når man først har overvundet sine præmierenerver, er forsamlingerne guld værd. Tro mig, jeg har prøvet!

9 kommentarer:

Marianne sagde ...

Kan kun give dig ret...

Anonym sagde ...

Helt enig, når først sommerfuglene er faldet til ro i maven... ;-)

Anonym sagde ...

og tænk hvis de dyttede...det ville da være så vidunderligt :-)

HANNE sagde ...

Og Sifka, du slipper ikke for os, når du kommer til Jylland.....sommerfugle eller ej....vi elsker dig allerede :)
(Hvornår kommer du egentligt)???

Unknown sagde ...

hmmm.... lyder da sjovt ..... er der mon plads til flere ved næste træf?
KH Siffe - der måske ikke kommenterer så meget - men er en trofast læser ;-)

Sifka sagde ...

Hej Siffe, jeg er glad for at du læser med, og der er altid plads til flere, når vi mødes:)

Kagekonen sagde ...

Sifka, vi var (næsten) forbi i går aftes, da vi kørte tur til Langelinie, men vi dyttede altså ikke, - men jeg tænkte på dig ;-)

Anonym sagde ...

Jeg er også helt enig, det er forunderligt, hvad der kommer ud af disse blogtræf :-)

Suzy Q sagde ...

og når jeg går rundt i brygge-kvarteret, så tror jeg hele tiden jeg ser dig, Sifka! :)
Men jeg kan desværre ikke kende ansigter, så hvis du ser mig, må du prikke til mig og fortælle mig hvad du hedder.. :)