mandag den 28. juli 2008

Haveguld

Sort muld. Meget leragtigt. Jord. Lerjord. Der blev trillet bør her til aften. Bjørnens venner gav en hånd med i et par timer, i nedadgående sol og temperatur. Nu bliver de spist af med pizza og sodavand, for de gider godt. Igen.

Jeg har fået en vabel. Min første havevabel. Og det første lugningstips fra en nabo. Jeg kan godt lide at luge. Greb mig selv i at få afløb så intenst, at jorden sprøjtede om ørerne på mig.

Jeg kan godt lide at komme ned i haven, hvor folk jeg aldrig før har set, hilser venligt og åbent. Jeg kan godt lide at cykle hjem med gyldne øjeblikke i ryggen, og musklerne blødgjorte i latter.

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Drømme går i opfyldelse ;0)

Dejligt at opleve!

Unknown sagde ...

Dejlig 1. feriedag :-)

Anonym sagde ...

hvor har du det dejligt i haven :-)