søndag den 13. juli 2008

Morgenkaffe

Bjørnen er ude, og katten spiller på bordet. Nå nej, ærlighed varer jo længst, så øh, den ligger i en solstribe på gulvet, og vibrerer med ørerne, for jeg rumsterer rundt i køkkenet. Morgenkaffe og ostemad.

Jeg nyder til fulde, at vide, at rengøringen blev overstået i går, så det er ikke mange hænder, der skal bruges på den konto i dag. Måske lidt tøjvask hist og pist, men derudover er det rene fornøjelsesprojekter, der vinker forude.

I køleskabet ligger en fuldmoden ananas, samt en håndfuld mynteblade og venter på en makeover af en eller anden art. Mens jeg tygger på dén i den kreative afdeling, vil jeg læse dagens avis mens jeg gumler og svælger virkelighedens morgenbrød og kaffe.

Vejret ser fint ud, og min bønne har lagt sig endnu mere ud.

Ingen kommentarer: