fredag den 8. august 2008

Byens spidser

Rengøring er allersjovest når det er overstået. Jeg tog, efter endt indsats, kameraet under armen, og tøffede ned ad bakken.

En af dagens opgaver var at finde et måltid mad, der ikke krævede ret meget andet end en gaffel, til nød en kniv. Der var også noget mohairgarn til en sørøverbluse, som jeg skulle huske at købe, og lige et sidste kig på slutspurten, måtte jeg da også nå.

Jeg fandt en stak frikadeller og noget kartoffelsalat hos den lokale deli, en lokal øl i kiosken, samt sort og hvidt mohairgarn i Garngalleriet. Puha, jeg kommer til at savne den lille biks!

Nu sidder jeg med håndværkerdelle med salat, og lurer på, om veranda og OL åbningsceremoni kan forenes. Jeg har lige erkendt at mad og veranda ikke duer, for der er for mange hysteriske hvepse i omløb, men strikketøj, gider de ikke flippe ud over.

Nå, nu åber de ballet!

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

kæft hvor jeg savner dig -kan du så komme hjem....NU!!

Sifka sagde ...

Shabby, jeg er på vej snart:)