fredag den 8. august 2008

Dag 10 Ry, morgen

Rastløshed. Rengøring. Rydde op. Rydde ned. Pakke. Veksler mellem ferie og nødvendighed. Veksler mellem tvstrik og støvsugning. Toiletrens og kaffe.

Jeg er her, men kan ikke undgå at tænke mig videre. Alt er det samme, men kufferten fortæller en anden historie.

Jeg vil gerne blive, selvfølgelig vil jeg da det, men jeg vil også frygtelig gerne hjem til mit eget, mine egne. Hjem og se, om jeg stadig er mit gamle jeg, eller om noget måske er ændret. Hjem og kysse på katten, og kramme Bjørnen.

Hjem, ja hjem er ok.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Oprydning og rengøring... Ja, det hører jo også med til ferieglæderne!

Og snart er du så hjemme hos dig selv igen. Ude godt, hjemme bedst, ikke!

Ha´ en fortsat dejlig dag ;-)

capac sagde ...

Bare du nu ikke tager fejl af wc-rens og kaffe! :-)

Marianne sagde ...

Bare Bjørnen når at rydde op - nu har vi jo i flere dage set hvorledes de unge valfartet til stedet for at feste - det ligger så dejlig tæt på alting.... Måske man skulle give Bjørn en hånd med?

Sifka sagde ...

Jeanette Mariae, tak i lige måde. Rengøringen var heldigvis ikke besværlig.

Capac, Høhø!

Shabby, Najhhh! Det må du ikke sige!

Andrea sagde ...

Shabby har ret, da jeg kørte forbi din gade i morges, var den spærret af, politiet måtte dirigere trafikken til og fra Bjørnens fest...om det så var Paris Hilton, var hun der også ;)

Marianne sagde ...

Jeg så også de tre audier tilhørerende Paris Hilton...Glæder mig til til at Bjørns fester ophører så vi andre kan komme til at bruge vejen igen............

Kagekonen sagde ...

Jeg var også forbi og så også både audier, politi og en lyshåret dulle... men jeg er sikker på, at alle spor er fjernet når du sætter nøglen i døren :-)
Om en månedstid tager vi afsted først og efterlader Myndlingen alene med hus og katte...

Sifka sagde ...

Høhø, hvor I hygger jer, hvarr!